Meningen är ...

...att vi ska ha en basstation i Quito hos Cristians föräldrar och släktingar, men det klart att det blir klumpigt med en vanlig resväska ju!!! Jag menar hur skulle det se ut mitt i Amazonas djungler?
   Den här ser väl perfekt ut? Så nu har jag äntligen bestämt mig för den här fina från Everest. Jag funderade mycket fram och tillbaka, och frågade vänner med backpack-vana, om jag skulle ha 50 L eller 60 L, och när jag frågade familjens sportexpert (Becca: vem hade någonsin kunnat tro att det skulle vara du?!) vad skillnaden mellan 50 och 60 liter var så svarade hon 10... (???) Jaja, DET avgjorde saken! Hellre lite för stor (vilket är totalt omöjligt ändå) än för liten, eller hur? Å sen är det ju så himla käckt att det finns en liten dagryggsäck på som man kan ta av; älskar vi inte såna små finesser? MERVÄRDE!

Så tack vare min systeryster (och hennes experthjälp) så blir det den här! Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0