Den försvunna staden...



Det är ju iallafall tre veckor sedan vi var i Machu Picchu, men det känns som igår! Det är så fantastiskt att jag faktiskt varit där att jag nästan undrar om det här är ett fotomontage eller inte. Det är det inte! Det är första kortet med mig i den försvunna staden; första av ca 300 likadana...

Imorse åt jag frukost med Annispannis i Kungsbacka innan jag åkte in till stadsbiblioteket för att plugga. Det var trevligt, såklart. Anna ska läsa till socionom nu i höst och hon kan jättemycket om alla olika personlighetsstörningar! Kul samtalsämne, faktiskt! Jag har ingen personlighetsstörning. Inte jag heller.


Den var gammel, och dålig.

Snart ska jag ta mig tid till att träffa min gravida lillasyster! Spännande att se henne och hennes maggis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Personlighetsstörningar is the shit now adays... =) Tror kanske att du kunde diagnostiseras med en ... ... ... Hahha! :P Icke! Kanske inte brukar ägna timmar åt just bara det samtalsämnet med andra kompisar. Men som sagt-ytlighet är inte mottot för systrar i jeans! ;) Tssss det är ju faktiskt också lite av vår grej! :D Hoppas becca mådde bra fastän magen är så stor..? =)

puss

2009-08-26 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0