Hemma i Sverige!

Japp då var man som sagt hemma i Sverige igen. Det är faktiskt två veckor sedan vi kom hem nu, fast det känns nästan inte.

Just nu sitter jag hos Annispannis och väntar på att hon och Cristian ska komma tillbaka med film och chips och hårfärg till henne. Det blir En Shopaholics Bekännelser, yohooo! Vi läste alla de böckerna för 5-6 år sedan när vi bodde i Italien, så det är våran grej. Cristian kanske också kan uppskatta den...eller...jooo han är inte så knölig oftast.

Förövrigt har jag och Johanna börjat med examensarbetet ju, och förhoppningsvis blir vi färdiga snart också; det är vårt kortsiktiga mål! :) Har suttit och skrivit om Yunguilla nu både igår och idag, men jag känner mig inte supermotiverad. :S Dumt.


En Shopaholics Bekännelser av Sophie Kinsella.
Boken var ju skön, en feel-good med humor utan
att behöva tänka på nånting är super ibland, visst?




Såhär såg det ut i fredags! Min bästaste vän till vänster, Annispannis, och Cristian och jag på Club Social i Göteborg. Vi hade det himla trevligt, och Cristian lättade upp stämningen med att fråga om vårt sällskap fick diarré när han var på semester i somras!!! Det var det roligaste jag varit med om på länge!!! Ingen kan väl förstå hur immuna vi är mot diarréprat efter Sydamerika nu, meeen vi måste verkligen lära oss att det inte är socialt okej här! HIHI!

Nu kom Anna och Cristian tillbaka, så nu blir det slingor, sen film och chips.


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahah! Tackar Crille så mycket för de skattanfallen! =) Hihi! Skratt förlänger livet! :)

2009-08-26 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0