En lycklig jävel

Hej alla barn. Jag har gjort en fantastisk upptäckt; jag är lyckligt lottad. Häftigt va? Det är det inte många som är, eller? Det hade varit spännande att få veta, tycker folk att de är lyckligt lottade eller kunde det varit bättre? Det kan det säkert.

Jag är i alla fall superduperlyckligt lottad, och om du inte gillar det så stiiick å briiinn! Fast det klart att jag också får klaga ibland. FAEN varför har jag inte snyggare golv i köket?! Seee?

Och till Rebecca: Jaaa jag är en riktig tvättäkta bullmamma, när det vill sig! :) Min lilla författarsyrr, när är boken klar? Jag vill läsa! HIHIHI! :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Maj

vilken bra insikt du har gjort! :P



sv: taack

2009-12-08 @ 22:00:49
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0