Nu är det sluttramsat...

...på allvar. Jag har bestämt mig. Det är därför jag sitter här och skriver det på bloggen. (?) Nu är det bannemeeej slut med "ska bara kolla en grej till"...typ "ska bara kolla på metrojobb.se, just för att jag verkligen aldrig annars gör det och jag ändå inte har tid att jobba nu när jag ska till NZ, det kan ändå vara kul och bra att kolla bara för att". Sånt är det slut med. Från och med...nnn...uuu.........u!

Ska bara kolla om nån skrivit nåt på facebook.



Skojade bara. Okej! Nu, kavla upp ärmarna, slå upp kaffet och hinka hit pepparkakorna! Nu jädrars! Hemtentan! Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Maj

Bra att du bestämmer dig! :P

Har du gjort ihelgen då?

2009-12-12 @ 19:56:27
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

NU FÅR DU BAANNE MIG UPPDATERA!!!!!!!!!!!!! Puss

2009-12-28 @ 19:05:17
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0