Bilder fran Punta Cana

Har kommer lite bilder fran Dominikanska Republiken pa allmanhetens begaran (pappa).



Jacuzzin pa var balkong.


Sahar sag hotellet ut. Vart rum lag pa andra vaningen.


Badrummet och sangarna, och i bakgrunden star nog jag och satter upp haret.


Den har bilden tog jag fran var balkong i gryningen, och min angel ville vara med sa dar ser ni honom ocksa.


Har at vi frukost nastan varje morgon. Mysigt.

Sen sist har jag och Johanna flugit till Loja, varit med pa kongressen, Vilcabamba, sedan kom Cristian och mamma och Owe och tillsammans akte vi till Saraguro till ett community dar, bilade fran Loja via Cuenca och Cajas till Guayaquil och darifran tog vi flyget till Galapagos, och kom tillbaka till Quito igar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jen!!

Va mkt ni gjort sen sist jag läste. Och ni har vart på GALAPAGOS!!! Berätta..hur va de??? Såå nyfiken att höra!? Hoppas kongressen va lyckad. Hälsa alla så mkt & va kul att ni nu fått besök hemifrån =) Varma Kramar från min 30 gradiga lgh. Saknar dig!!

2009-07-02 @ 18:32:46
Postat av: elli

vad akkkkktiiiiivvvvvvvvvvvvv du vart det senasteeee hehå

2009-07-19 @ 14:36:52
Postat av: Pappa

Hej gumman... Vad händer??

Hör av dig..

Pappa

2009-07-22 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0