Veckan som gatt i bilder



Fran var biljardkvall. Jag vann i n t e, bara for att alla andra fuskade.



Pa lordag morgon akte vi upp upp over Anderna for att sen aka ner ner till djungeln.



Vi akte till ett vattenfallet la Cascada Magica i Chaco och vadade och badade.                                                




Sa har stora blad finns det i djungeln.





Har bodde vi i El Chaco. Meningen var att vi skulle aka och gora rafting, men instruktoren hade akt till Quito nar vi kom! Jaha! Det finns val en mening med det ocksa.

Pa sondagen akte vi och badade i varma kallor i Papallacta. I bastun hade de lagt eukalyptusblad vilket gjorde oss gott! (Johanna har hosta och jag far efterslangar ibland.)

Igar var vi pa indianmarknaden igen, och det blev allt lite shopping! Jag och Johanna har varsin jattefin poncho och jag hittade ett vackert silverarmband.

Imorgon bar det av med Patricia till Otavalo och ett annat stalle som jag inte kommer ihag namnet pa, men manniskorna ska vara extra morka och vackra dar. Dar ska vi bo over pa ett spa och vi ska fa guidad tur och aka till ekolodger i sma byar i trakten. Det ska bli jatteroligt och kul att se lite annat an Quito, och att se en annu storre indianmarknad! De har sa mycket fina saker!!!

Hasta la proxima!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej tojatytej!;)

Ni verkar ha det helt grymt skoj! När ska ni åka till Dominikanska? Måste vart jätteroligt att få traska i djungeln, hoppas ni inte fick några knasiga bakterier eller ormbett ;)

När ska ni bo med indianerna då?

Nu har vi vart på ultraljud, jättehäftigt... Har nog lagt in bilder på min blogg om du vill titta på ditt systerbarn ;)



Pösssssssss

2009-05-23 @ 09:08:20
Postat av: Mamma

Hej Jennifer. Så mycket fantastiskt du får vara med om. Spara lite tills vi kommer.

2009-05-23 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0