Bananskal och magkänsla

Det känns som att jag vunnit på lotto, högsta vinsten, men kan inte ta emot den. Sen jag började på den här utbildningen har jag trånat (verkligen trånat) efter Visit Sweden. Jag vill marknadsföra Sverige utomlands, jag vill jag vill! Å så får jag praktikplats hos dem! (!!!) Ett problem, de kan inte ta emot under sommaren, utan vill att jag ska flytta praktiken till januari-april. Men hallå! Då är jag i NZ! Buhhhuuu!!! Om det här hände för att jag verkligen ska känna efter vad jag vill...så funkar det inte, för jag kan ju inte gärna välja bort NZ nu?! Jo jag kan, förlorar tjugo tusen på det, men jag kan ju såklart. Hummm.

Tack ändå.

Jag vågade knappt drömma om Visit Sweden. Jag vill ju fortfarande göra min praktik hos centrumledningen, men det klart... Det bästa av allt är att allt kommer att lösa sig till slut. Jag har bara ett råd att ge till mig själv och alla andra: bananskal och magkänsla, det är allt man behöver.


Kommentarer
Postat av: Anna

JejjePejje!

Å va jobbigt! Kanske kan de ångra sig? Du måste ju nästan försöka vara där-din dröm!!! :D



Kommer ni hem nåt? Jag har ett par saker att uppdatera dig om! Ringer ikväll!

Miss u!

Puss

2009-11-26 @ 09:42:09
URL: http://ceciliacharlotta.blogg.se/
Postat av: Anna igen

Btw, vill du ha en header till bloggen? Jag har äntligen fattat hur man lägger in en! =) Jag hjälpa Jejje då! :D

2009-11-26 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0