Intervju juhuuu!

Jag ska på intervju på måndag, så lycka till Jennifer, verkligen lycka till! Det ska bli fantastiskt kul och spännande och jag hoppas verkligen att människan jag ska träffa är lika trevlig och öppen som det verkade på telefon. Jag har hundra tusen miljoner frågor och egna idéer, och det känns jättebra för då slipper jag prata om mig själv!

Nu har vi bara en enda dag kvar i skolan; presentation av projektet! Härligt, och lite konstigt. Sen bär det av för många till Nya Zeeland, nästan med en gång. Själv åker jag i januari, vilket känns helt okej faktiskt. Av de som åker den 14:e och 15:e december är de flesta superstressade eftersom vi har en hemtenta över jul på ett femtiotal sidor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men haaaaaaaaaallå? BVad då för intervju? Lycka till! PÖSSS

2009-11-30 @ 14:38:11
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0