Rumpan Bar

Julmarknad i lilla staden. Niclas från Idol var på Kungsbacka torg, och självklart var jag tvungen att stanna för att kika lite. Han var riktigt duktig, däremot var publiken riktigt tråååkig. Tråk.

Idag har jag ätit mysigaste middagen med min älskade syster! Vi åt gott och satt och pratade länge och väl med tända ljus, skönt. Min stora lillasyster, så fin som hon är kan bara en lillrumpa vara. 

När vi gick från restauranten hörde vi fin julmusik komma från andra sidan gatan. Där höll ett par ungdomar på att tända en miljard värmeljus som de placerade ut i en lång trappa som ledde upp till Linnéakyrkan. Sedan kom en man med långt blont hår i en hästsvans med rakade sidor och mörkt skägg. Hej hej sa han, och så såg vi att det var prästen; vi var bara tvungna att gå in och kika! Det var ganska mysigt, men tyvärr hann vi bara lyssna på en julsång innan pappa kom och hämtade upp oss; Feliz Navidad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0