Så himla sneee'!

Jag blir faktiskt lessen när jag måste betala tusen spänn mer än vad som hade varit nödvändigt för visumansökan eftersom någon råkat riva ut förstasidan på mitt pass. Men! DUMT!

En jättegullig tjej ringde från Ambassaden i Haag och sa att hon kunde skicka tillbaka mitt pass så att jag skulle kunna göra ett nytt eftersom det är dumt att riskera att passet går helt sönder väl i Nya Zeeland. Det kostar 25 euro att få det hemsickat, 500 kronor att göra ett nytt pass, 25 euro till för att skicka det till Haag och 25 euro TILL för att få visumet/passet hemskickat igen. Jaha! Å jag som hade tänkt att lägga lite pengar på en netbook så att jag kunde komunicera med omvärlden medan jag är i NZ, men jahajaaa vi får väl se nu. SKIT. :(

Jag är min egna bästa vän.

Aja nu klagar jag, men jag är glad att jag kommer iväg i alla fall! Å att min lillebror är hemma från Ecuador, med nya erfarenheter å ett nytt språk!

Igår var vi hos några vänner från Cristians skola, de är så gulliga så! Vi kom hem vid tre å då satte vi på datorn å kollade på Idol-avsnittet vi missade på datorn, hihi! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0