Upprustning av staden!

Nu vet jag vad jag vill! (Just nu i alla fall!) Jag vill rusta upp min barndomsstad! Det är ju katastrooof att en sådan fin och bra stad med bra geografiskt läge inte är mer spännande en den är idag. Turister borde bara välla in ju! Eller? Evenemangskalendern är ganska rolig; "Torsdagen den 3 december har vi traditionell (=likadan som förra och förrförra och förrförrförra) torgmarknad." 1. Låter SPÄNNANDE! (Det är inte VAD du säljer utan HUR.) 2. Är det attraktivt att ställa en vit och blå och smutsig fiskebil med ryggen mot inkommande besökare på torget? "Välkommennn!"

Ikväll ska vi ha en ibero-amerikansk middagsbjudning hos oss, hoho. Roligt, jag ska alldeles strax börja smycka ut hela lägenheten med värmeljus. Å så måste jag bara berätta att jag faktiskt har städat hela huset, till och med moppat golven!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Så guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud nååååååååååååååde dem om de smutsar neeeeeeeeer hos ossssssss, då blir det chaschas en la colita, mohaha!

Imorgon ska jag väl gå å fixa ett nytt pass dårå. Buuuh! :S Sen är det gjort, å då kan jag skicka iväg det å då kan jag ta det lugnt för dååå ordnar det sig, å dååå ska jag till Nya Zeeland. Faktiskt tycker jag att det ska bli riktigt kul nu! Ju mer jag tänker på vilken fantastisk utbildning och vilken chans vi får där borta, desto bättre känns det! Bo på campus, woho, det blir bra! Hoppas det är massa andra utländska studenter i samma korridor, inga svenskar tack för det har jag ju hemma. :)

Beijinhos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0