20091004

Grattis på födelsedagen Cristiancito! :) Han har fått massa grattishälsningar från både min och hans släkt och vänner; tack så mycket allihop för det. Det är ju inte helt lätt att vara utan sin egen familj och då känns det nog fint att man har en familj som bryr sig här också!

Synd att jag inte är färdig med min utbilding ännu; Kungsbacka Turistbyrå söker nämligen en ny turistchef, mohahaha! :) Det finns ju faktiskt en del gamla kulturturismare ute i landet som är turistchefer i olika regioner...hmmm. Jag hade gääärna jobbat på Visit Sweden nånstans, Stockholm eller utlandet. Förra året fanns en plats ledig på Italien/Spanien/Frankrike-kontoret; hallå?! Fast om jag skulle söka dit så blir det Milano igen. Vill jag det? Jag vill vara nära min familj nu, fast jag är alldeles för rastlös när det handlar om att bo i samma stad för länge..! Jobbigt!

Jag har varit superhes hela helgen; kan knappt prata! Ska gå å lägga mig å läsa min roliga bok (som jag ligger å skrattar högt åt själv) så att det inte blir så sent ikväll.

Beccaaa, när kommer bebisen???


Kommentarer
Postat av: rebban

jag hoppas inte att du ska flytta igen.. isåfall till kungsbacka eller gbg. glöm inte att du ska skaffa barn också ;)

2009-10-06 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0