Äntligen åkte Camilla ut!

Skönt att Camilla åkte ur igår! Jag får väl analysera mig själv och ta reda på varför jag har så svååårt för sådana människor, för nåt är det ju! Med "sådana människor" menar jag personer som tror att världen snurrar runt enbart dem, att en fest inte blir av för att just de inte kommer.

Teatertårarna trillar ner för kinderna när hon tror att världen håller andan för att det är så synd om henne...all marknadsföring är bra marknadsföring? Hörde hon verkligen fel när det var Karolina som gick vidare den där kvällen? Det verkar ju inte klokt att fejka något sådant; pinsamt!!! Eller? Har inte oskyldiga människor till och med erkänt mord? Jag menar bara att knäppare grejer har hänt!

Pepparkaksballerina var goda...men jag tror ändå pepparkakor är godast ensamma...eller kanske med smör på ihhhiii! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0