Du lever fortfarande endast på grund av en sak...

Att jag snart ska dra ut i vida världen igen! (Ja, jag pratar med dig bloggen!)

Beccas och Mathias lille bebis har äntligen tittat ut! I måndags föddes Wilmer, så söt och fin. Gratts till de nyblivna superlyckliga föräldrarna.

Dagarna rullar på, alldeles för fort. Snart blir det till att boka de där biljetterna till NZ för annars lär vi komma upp i sexsiffriga belopp alltså!!! Jag har så svårt att prioritera saker just nu, för allt känns lika viktigt..! Det är projektarbetet (som är superstort den här gången), examensarbetet (som snart är klart iofs), jättehemtenta, visum till Nya Zeeland (mäckigt värre)...ehhh, det var väl det... Ja just det, så ska man ju andas och leva lite emellanåt. Laga mat. Äta den. Tvätta. Betala räkningar. Ja ni vet sånt.

Nu ska vi fika, med kaffe och pepparkaksballerina! Vaaa?! Aaa jag vet! Det var Cristian som kom hem med dem, för häromdan hade jag sagt "åååh jag vill ha pepparkakooor..." å idag tjatade jag om ballerinakakor. Så uppfann de pepparkaksballerina för min skull, tyckte jag var snällt. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0