I play guilty

Hahahaaa! Det var så roligt jag måste skratta! (Det kom en trekantig gubbe in!)

Nej, men pappa ringde och sa "haaa jag ser väl att du har fotoshopat den där trisslotten", typ som; "där kom jag allt dig"! "Å vet du hur jag såg det? På datumet; den där lotten har ju redan gått ut!!!" Hihi! Nej pappa, och nej Anna...jag har inte vunnit och jag har inte fotoshopat bilden. Jag använde mig av gamle vännen paint.

Jag får be om ursäkt till alla hederliga själar som jag har vilselett i detta mitt försök att liva upp min egen tillvaro och kanske med hjälp av the law of attraction som ni vet att jag så innerligt tror på (och hoppas på) faktiskt få de där månadsklöverna, och 25 spänn!

Mohahaha!

Idag är jag sjuk, och det jävligaste med det är väl egentligen att jag inte är tillräckligt sjuk för att ligga medvets- och samvetslös i sängen. Jag är fullt medveten om att jag skulle kunna göra det jag inte gör; det jag ska. Som att skriva om Borås turistiska infrastruktur. Åååh tänker ni, åååh vad fuskigt, det skulle vi också vilja skriva om! Jag vet, men det här är min grej så back off.

Hallå Rebecca, systeryster, har jag sagt att jag ska flytta? Nej men hallååå! Tänk dig att du bor i L.A. eller New York eller så, det är säkert som att vara med i en film, varje dag. Det är exakt samma sak här! Fast filmen heter inte En Shopahollics Bekännelser eller FRIENDS utan Fucking Åmål. Eller Bo-Ko och hans vänner. Fattar ni? Same same but different liksom!



Nu ska jag faktiskt läsa om Borås iallafall. Å så är min grupp bästa gruppen såklart, å de kan supermycket om Borås eftersom båda har bott där. Jag har sett stadsparksbadet.

Kommer inte bebisen snart?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bebisen kommer när den känner sig redo och jag vet tyvärr inte när det är.. MEEEEEEEEEEN! Nu har nog slemproppen börjat släppa lite i bitvis. Kom nog en liten bit igår iallafall! MYSPYS!

2009-10-07 @ 15:22:08
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0