Det var den helgen det...

Jihuuu, ikväll ska jag gå på Latin Dance på Friskis här i Lidköping! Jippie! Egentligen var det passet fullbokat, men så ringde jag nu å testade å så hade de fått en endaste liten avbokning å det räckte ju till mig! :)

Helgen gick fort, först var jag hos pappa i fredags och åt middag. Becca och Mathias kom också, å det var ju jätteroligt. Vi satt vid matbordet å babblade fram till ett tror jag! (Å åååt, som små grisar! Pappa hade köpt prinsesstårta, å Becca hade bakat hallongrottor!)

På lördagen åkte jag tidigt från pappa för att handla mat till kalaset. Missade bussen i Kungsbacka med 3 minuter så då gick jag till Fyren å tog en kopp te medan jag väntade en timma på nästa! Å då har de faktiskt börjat gå mycket oftare än innan! Jaja det är så ute på landet, hihi.

Sedan var det kalas med släkten, å vi åt hembakad pizza och bamsesallad och äpplekaka med vaniljsås. Allt i höstens tema... :) Anna kom som första gäst, å jag fick en supermysig kofta som jag hade på mig sen på kalaset. Av pappa fick jag örhängen och moster med familj kom med det största paketet jag sett tror jag; en heltokig fruktskål! Av mormor fick vi en jättefin bok om alla länder i hela världen! Perfekt! I den kan jag sitta å titta i och drömma mig bort samtidigt som jag lär mig landets valuta och BNP! :) Ett land som jag gärna hade åkt till är Papua Nya Guinea, men attans...biljetten dit kostar ca 30 000 kr. :S Jaja, det får bli nån annan gång.

Jag och Cristian har börjat inse att det nog inte är så rimligt att tro att vi kan åka tillsammans till Australien i vinter. :((( Så mitt förslag är att vi åker till Filipinerna (för farligt tydligen) Singapore, dit biljetten inte kostar så förfärligt mycket plus att biljetten för mig till Nya Zeeland efter det bara låg på 4000. Låter bra! Det hade varit så himla roligt om Cris kunde få följa med å göra nåt kul också...han ska ju ändå vara här i Lischpisch i fyra månader sen själv.

...

Tiden rullar iväg å för varje dag som går stiger priserna å visumet som måste lämnas in å passet skickas iväg å huuuhhh.

Å nu ska ni få höra nåt: jag har klippt mig! För det var jag värd! :)))

Nu ska jag sätta mig med min kopp kaffe å några böcker som jag lånat å skumma dem lite.



Tjejerna i Göteborg. Jag saknar tiden på Humanisten å mina amigas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0