Fina bilder...





...kan det nog bli med den här bäbisen. Det börjar bli dags för en ny kamera snart; den som vi har nu är kanske 4 år gammal, alltså rena pensionären när det gäller kameror! Skulle vara häftigt med en systemkamera, men hur krångligt är det egentligen? Det är säkert lätta grejer nuförtiden. Annars kanske det är smartare att ta en sån här enkel och gullig variant. Billigare är den ju iallafall! Å rosa är den!
 
Idag har vi varit ute ända till ICA, woho vilka äventyr! Att bo i en småstad har sina för- och nackdelar, en av de förre är att det inte finns någonting alls att göra på söndagar. Ganska tråkigt. Å andra sidan är det perfekt när man pluggar eftersom det inte finns så mycket som distraherar... Annat var det i Milano! Nu när jag skriver det undrar jag om det verkligen är något positivt...nej, det finns nog inte så många fördelar alls med att bo i en håla där det inte händer någonting!
Dagen liksom bara försvinner och när den går mot sitt slut så är det enda jag kommer ihåg: plugg. Trökigt! Fast jag älskar ändå att plugga, å skulle gärna fortsätta läsa efter examen om ett år! :) Då skulle jag inte bo i en småstad, eller iallafall inte a casa di dio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0