Jag gick

Å det blev ju självklart mycket bättre när jag väl kommit utanför dörren. Uträttade lite ärenden, bl.a. fick jag rektorns underskrift så jag kunde skicka in studieförsäkran till CSN så pengarna kan komma snart; välkomna raka vägen ner i min plånboook! Det tar väl ett par dagar till...ufff.

Senare ska jag kila bort till Ica å handla hallon.


Just det, för imorgon tänkte jag ta med mig dem å bjuda på. Cristian sa att det gjorde du ju förra året på din födelsedag också, men hallå jag älskar hallonmuffins! Å det är min födelsedag, sådetså!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack!

Nej jag kan inte :( Har blivit sjuk så jag måste hålla mig på hemmaplan :( Är så sjukt besviken för jag hade så innerligt gärna velat gå dit.

2009-09-23 @ 17:33:43
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0