Nepp...

...det var tyvärr inte alls så kul på Latin Dance igår! Blä! Det var två låtar på en hel timma som egentligen var latinas, eller kanske tre...men inte mer! Meh! Instruktören var amerikan, kort å biffig och var antagligen där för en personlig uppvisning av hans egna häftiga och muskulösa persona..! Det var dääärför det var massa fjortisar med smink, okej okej! Å jag, å två damer. Å tre eller fyra herrar.

Innan vi började sa Mr America att den som han tycker är duktig kommer han vinka fram och får äran att stå bredvid honom å leda gruppen! Wohooo!

Jag funderar och funderar på LIA till våren. Hmmm jag har massa bra förslag, bland annat Canada! Bra förslag va? Häftigt! :) Jag kanske är en entreprenör! Jo för vi har lärt oss att en egenskap hos en sann entreprenör är att man bara ser möjligheterna! YES!

Det är nog nåt fel på mig, för jag har verkligen aldrig någonsin druckit mycket vatten, men helt plötsligt dricker jag litervis!

Ahhh va va va?! Nu fick jag ett mystiskt sms som jag inte kunde läsa från Rebecca! Jag skrev tillbaka att om hon inte svarar inom fem minuter ringer jag ambulansen. Kanske henne först. Tänk om bebisen kommer nuuu!!!

...

Jasså, soppan som jag tipsade om igår, jaha! Hoppas den blev god!

Adeus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0