Redovisning

Idag har vi haft redovisning av våra LIA-platser. Jag tror att det gick bra, och hoppas verkligen det eftersom jag och Johanna faktiskt la ner hela dagen igår på att få ihop vår powerpoint! Klockan ett gick vi och la oss, men trots att vi var ganska trötta idag kände vi oss rätt taggade ändå. Särskilt kul var det att kunna (förhoppningsvis) inspirera de nya ettorna som var där och lyssnade.

Det var hursomhelst en riktig utmaning att berätta den här upplevelsen på 15 minuter. Det går liksom inte. Punkt. Hoppas ändå att budskapet gick fram; du är ansvarig för ditt liv och det blir inte bättre än det du gör det till! Ungefär. :)



Sluta inte förrän du nått toppen! (Cotopaxi)

Alla var jätteduktiga på redovisningen iallafall, och även om några av ettorna somnade (!) så verkar det vara en go klass också.

Imorgon börjar vi med entreprenörskap. Hoppas att det blir enskilt arbete i projekten, då vet jag precis vad jag ska göra, woho!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hola chica! Har redan sett den och den var lättsam, men visst var böckerna bättre :)

Besitos

2009-09-07 @ 22:08:39
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Carrot

Svar: Bra, då är vi två ;)

2009-09-08 @ 06:58:58
URL: http://thecarrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0