Vilken härlig daaag

...ha ha ha haaa!

Det började med chokladmuffins (som stand-in för tårtan) imorse på sängen med ett ljus i som jag fick blåsa ut. Sång fick jag också, jaaaja. Sen fick jag leta fram två presenter, gömda hummm skumt...men jag hittade en parfym och ett par träningsskor! Jippie! (Jag lever nu i förhoppning om att hitta fler gömda presenter i lägenheten, fast jag vill inte fråga för svaret kanske är nej...)

Sen fick jag en ballong av Frida, å hon hade också bakat massa kakor för hon fyller ju också år idag, hurra hurra! Vi firade 50-årsdag ihop, så då kan ni ju klura ut hur gammal hon blev.

Av Body Shop fick jag den här:

Ååå vad söööt! Tack tack, den fick jag bara för att jag är en av deras bästa kunder, tjoho!

På lunchen gick jag å Cristian till Henrys här i Lidköping och åt lunch, å där fick jag en prinsesstårta, mumma!

Å ja ja nu ropar han dessutom att maten är klar, ååå hungrig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad härligt du blev uppvaktad! Jag fick inte frukost på sängen förrän dagen efter och inte present heller, och det fick jag bara för att jag blev sur på min födelsedag :P PÖSS

2009-09-25 @ 09:34:29
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Therese

Stort grattis i efterskott gumman!!

2009-09-25 @ 18:08:21
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0