La Città Eterna

Mitt första uppdrag som personal travel designer, (flashigt va?): Rom - den eviga staden. Så bra så bra, där har jag ju aldrig varit faktiskt, trots att jag bott i landet i fem år. (Skamligt egentligen.) Helst ska det vara något utöver det vanliga, men självklart blir det: Vatikanen och Peterkyrkan, Spanska Trappan, Fontana di Trevi...blablabla. Drink på Hotel Majestic (La Dolce Vita) kanske... Dagsutlykt till Pompei, uuuhhh! Härligt!!!

Det hela gör det så mycket lättare att se fram emot hösten; den svenska lååånga och mööörka hösten. Det blir okej, jag har något att längta till. Jihu. :)

Nu är min far och syster hemma från Turkiet. I slutet på juli började förresten familjens födelsedagsrace: Först ut har vi lillebrooor, tadaaa, sedan storebror, sedan plastfar, sedan lillayster, därefter lillasyster och så har vi svåger och så har vi undertecknad och sedan kommer svägerska och dagen efter mannen och det nya lilla knytet en vecka senare och sedan är det lugnt i två veckor men just som man börjar slappna av så kommer mamma och fyller år och sedan är det julafton och storebror på nyår och pappa veckan därpå. Sen har man ett halvår av tystnad.

Jag behöver en riktigt bra kamera, och en Peagueot 307 CC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0