Snart är det över!

Jag älskar att plugga, det är det bästa som finns! När man kan kombinera plugga med resa är det ännu bättre, och det har jag ju lyckats med ganska bra! :)

Men...nu är det snart över, och det känns fantastiskt skönt. Slut på att bli manipulerad och inte fatta det förrän när jag redan sitter med jobb upp över öronen.

Säkert har jag lärt mig massor, visst...t.ex. att inte ge mig in i vad som helst med vem som helst, och att mina första instinkter stämmer till 99% av gångerna; lita på magkänslan!

Så imorgon ska jag gå upp på en scen och fira av min sista presentation halvhjärtat men till synes helhjärtat och sedan gå hem och vara fruktansvärt nöjd med att det är ett avslutat kapitel! Nöjd med att veta vad jag kan och nöjd med att veta att jag gjorde det, ärligt talat; jag gjorde det! :) Ibland räcker det att man vet själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0