Lite bilder från Nelson



Vår lärares son står bakom pelaren framför huset vi sov i på the Marae. Som sagt fick vi inte ta kort inomhus eftersom det är heligt tapu för dem.



Utsikten från The Centre of New Zealand. Vi gick dit med vår lärare Philip en dag. Inte så pjåkig utsikt, eller vad tycks?



Här sitter vi; Tove, jag, Gunilla och Emil på the Boat Shed alldeles vid vattnet. Mysigt!


Påklätt/avklätt får. Jag ska köpa (sen, om jag har pengar) ett par uggs. Fast inte vilka uggs som helst; Canterbury Uggs! :) Coolt. Alla andra har Australian UGGS, men Canterbury är absolut minst lika fina! Plus att jag nästan känner fåren här nu ju. (OBSERVERA farbrorns tröja där det står "Bank of Dad" på. Det är ett kreditkort med expire date "seems like forever" och som tillhör Spoiled Kid. Ganska kul. :) Om en yngre människa hade haft den på sig.

Nu ska jag sova så att jag är utvilad när vi ska träffa Captain Jim imorgon! Godnanatt!

Kommentarer
Postat av: ellinorrrrrr

2010-01-31 @ 22:35:07
Postat av: ELLINOR

vad är det för skillnad på uggsen? :)

2010-01-31 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0