Oh, one more thing

Ha det så härligt i Fuerte Ventura moster med familj! Kul att du/ni läser och skriver.

Förresten ska jag berätta hur de pratar här. Ungefär...hmmm, istället för E så låter det som I; flera i min klass trodde att när Maorierna pratade om sina ancestors att de menade endast deras kvinnliga förfäder (anSISTERS). Fush'n'chups är fish and chips. OCH folk vill verkligen inte fatta vad man säger. För att folk ska förstå att vi bor i Nelson måste jag säga NELLLLLLLLS'N. Området mellan Christchurch och Nelson heter MÅÅÅLLLLLLBRO, inte som cigaretterna Marlborough, även om det stavas samma. :S Hajjar ni?

Puss till hela familjen, och Becca jag är lessen om får-bilderna inte är så bra... Det var ju trots allt inte NATIONELLA MÄSTERSKAPEN (hur kunde jag tro det?). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0